Brilliant Care

Välkommen till BrilliantCare

Kundtjänst

0451-70 67 70

Köpvillkor

Genom att registrera dig eller vid köp av varor av oss, så godkänner Ni nedanstående villkor och regler.

Beställning & Betalning

Beställning av varor som görs i vår webbshop kan betalas med:

  • Kort och Swish via Nets
  • Klarna
  • Faktura (Gäller enbart registrerade och godkända företagskunder)

Genom Klarna kan du välja en rad olika betalningsalternativ för att det ska passa dig så bra som möjligt.

Vid köp med Klarna görs en kreditprövning vid köptillfället som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning och Klarna behandlar personuppgifter i syfte att utföra kundanalys, identifikation, kreditkontroll och marknadsföring.

Vid ej uthämtade/mottagna paket debiteras en hanteringskostnad/frakt på 350 kr.

Utlandsbeställningar kommer inte att gå igenom. Vid beställning utanför Sverige maila oss på order@brilliantcare.se

Priser

Varje produkt anges med pris i svenska kronor inklusive moms (25%)

För registrerade företagskunder visas produktpriset exklusive moms.

Vi reserverar oss för prisändringar orsakat av prisändring från leverantör, feltryck i prislistan samt felaktigheter i priser beroende på felaktig information och förbehåller oss rätten att justera priset.

Erbjudanden

Vid genomfört köp godkänner Ni att vi får skicka erbjudande via mail vid exempelvis kampanjer m.m. Kontakta oss via mail på info@brilliantcare.se om Ni inte är intresserad av detta.

Ångerrätt

Ni har normalt 14 dagars ångerrätt på produkter Ni köpt i vår webshop, i enlighet med distansavtalslagen. Detta innebär att du har rätt att returnera en vara inom 14 dagar från ordererkännandet. Det är viktigt att Ni meddelar oss om att Ni vill utnyttja ångerrätten. Ni får tillbaka värdet av produkterna vid retur via ångerrätt. Fraktkostnaden dras av samt leveranskostnaden för returen står Ni själv för. Den returnerade varan skall vara i lika gott skick som när Ni mottog den, och bör returneras med sitt originalemballage.

Ange Ert namn samt ordernummer alternativt en kopia av din faktura/orderbekräftelse, samt uppgifter om hur återbetalning ska ske. Kontakta oss via e-mail på info@brilliantcare.se

Att avstå från att hämta ut sin försändelse är inte en giltig ångerrätt.

Ångerrätt gäller inte för företagskunder.

Fel på produkten/reklamation

Vi garanterar:

  • Att rätt produkt levereras i det beställda antalet
  • Att produkten levereras med lämpligt emballage och oskadad
  • Att produkten motsvarar beskrivning av produkten på brilliantcare.se

Produkten är endast avsedd att användas i enlighet med tillverkarens instruktioner. Du hittar dessa instruktioner står på produkten, finns på vår hemsida eller på leverantörens hemsida. Du ansvarar för att du endast använder produkten i enlighet med dessa instruktioner. Finner Ni inga instruktioner på produkt så hör av Er till info@brilliantcare.se så tillhandahåller vi det.

Om en produkt skulle vara felaktig på något sätt ska Ni meddela oss om detta snarast. Ni skall bevara produkten i det skick som Ni fick den i och ge oss möjlighet undersöka produkten inom rimlig tid.

Vid fel på produkt skall Ni meddela oss så skyndsamt Ni kan och med nedan information:

  • Beskriva så detaljerat som möjligt på vilket sätt produkten ifråga är skadad eller defekt
  • Ange ordernummer samt beställnignsdatum
  • Om möjligt ta en bild som visar avvikelsen/skadan

Ifall vi upptäcker att produkten har hanterats oaktsamt, försökts repareras, hanterats/använts på felaktigt sätt eller slitits genom onormalt användande har vi rätten att neka reklamation samt kräva ersättning för våra nerlagda kostnader.

Vi ansvarar ej för några returfrakter.

Reklamationsrätten för en vara upphör att gälla efter 3 år.

Kontakt vid reklamation: reklamation@brilliantcare.se

Ansvarsbegränsningar

Vi tar ej ansvar för indirekta skador som kan uppstå på grund av produkten. Vi ansvarar ej heller för förseningar till följd av omständigheter utanför företagets kontroll. Dessa omständigheter kan exempelvis vara arbetskonflikt, eldsvåda, krig, myndighetsbeslut, förminskad eller utebliven leverans av leverantör m.m.

Leverans-Leveranstid

När betalning har registrerats skickas dina beställda varor från oss och skulle någon vara du har beställt inte finnas i lager, informerar vi om det.

Paket skickas med nShift och hämtas ut av kunden på utlämningsställen. För företagskunder levereras varan till angiven adress.

Beställningar hanteras dagligen och lagerförda produkter skickas normalt inom 1-3 arbetsdagar. Längre leveranstider kan förekomma.

För outlösta/ej mottagna försändelser debiteras 350:- för frakter och hanteringskostnader.

Beställda produkter kan även hämtas på plats i vår butik.

Produktinformation

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel på denna webbplats samt slutförsäljning av produkter. Vi garanterar inte att bilder återger produkternas rätta utseende då en viss färgskillnad kan förekomma beroende på färgåtergivning i skärmar m.m. Vi försöker alltid på bästa sätt att återge produkterna så verklighetstroget som möjligt.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Jämför
Varukorg stäng